Recenzie Gradina Zoologica

20916033_10209947589555178_1629028245_n

POVESTEA STA LA BAZA SERIALULUI DE SUCCES ZOO, DIFUZAT DE CBS

Jackson Oz este un zoolog american, care isi castiga existenta organizand safariuri in Botswana. Viata lui curge linistit pana in clipa in care mai bine de 100 de oameni cad victime unor atacuri inexplicabile ale animalelor salbatice. Convins ca nu este un accident nefericit, ci o adevarata epidemie, Oz incearca sa ii determine pe mai-marii planetei sa actioneze. Luat peste picior, este etichetat rapid ca fiind un nebun care lanseaza teorii conspirationiste despre animale care incearca sa ia in stapanirea lumea. Asa stand lucrurile, barbatul porneste o lupta pe viata si pe moarte, dar nu singur, ci ajutat de Chloe, o frantuzoaica frumoasa, animata de idealuri ecologiste.

Recenzie:

Am inceput aceasta poveste deoarece am fost interesata de vizionarea seriei TV bazata pe aceasta carte. Nu am citit niciodată o carte de James Patterson, dar am văzut descrierea acestei cărți care m-a făcut să cred că ar fi asemanatoare cu Ferma Animalelor. Si mi s-a parut destul de interesanta.

Animalele riposteaza. Esti surprins/a? Eu nu sunt!
Cât timp putem continua să folosim și să abuzăm de tot ce ne înconjoară, considerându-ne  pradatorul suprem, varful piramidei?!
Inocenții sunt uciși când vine vorba de război. Chiar daca acest razboi este intre oameni si animale.
Pentru mine aceasta carte a fost un semnal de alarma. Daca nu ne schimbam, ceva tot se va schimba in cele din urma si nu ma refer la ceva bun. Toate decizile pe care le facem au consecinte si nu intotdeauna va rezulta ceva bun. Aceasta carte ne demonstreaza acest lucru.

Gradina Zoologica  de James Patterson este o abatere de la ceea ce citesc eu în mod normal, dar m-am bucurat din plin de acest thriller extrem de interesant cu ritm alert pe care l-am devorat în cateva ore. Un complot intrigant și atrăgător, conținutul a fost fascinant (chiar dacă e groaznic uneori) foarte recomandat iubitorilor acestui gen. Avem atacuri ale leilor, rozătoarelor, lovituri si împușcături. Dar încă o dată, este vorba de sfârșitul lumii, romanul apocalipsei despre animalele sălbatice împotriva oamenilor. Schimbarea comportamentului animalelor nu este prezentată doar de la început până la sfârșit, ci explică și modul în care animalul ar trebui să reacționeze / să se comporte în mod normal, făcând din aceasta carte o lectura cu adevărat interesantă.

Mi-a plăcut de Jackson Oz ca personaj principal, el fiind  cu adevărat inteligent și increzator in teoriile lui, chiar și atunci când colegii săi și toti din jurul lui nu il cred. Voința lui de a lupta / salva este cu adevărat captivantă.

Am găsit această carte interesantă, totuși un pic dificil de evaluat. Au existat părți care erau atât de realiste, cum ar fi răspunsurile guvernului și alergarea. Cu toate acestea, au existat și părți nerealiste, pe care nu le pot explica fără spoilere. Mi-a plăcut povestea, în cea mai mare parte și stilul cum a fost  scrisa cartea, bineînțeles. Nu prea mi-a placut sfarsitul, dar presupun că era mai realist, deci a fost ok pana la urma. În general, a fost o poveste diferita, fiecare pagina tinandu-ma cu sufletul la gura.

Multumesc librariei Diverta pentru cartea Gradina Zoologica. O puteti cumpara cu un CLICK AICI

One thought on “Recenzie Gradina Zoologica

1. Pare o carte bună! Cu siguranță o voi trece pe lista mea nesfârșită cu cărți de citit! Cât despre abuzul asupra animalelor, sunt total de acord! Eu mă zbat de când mă știu să înțeleg cum pot fi unii oameni atât de cruzi și încă nu am reușit. Chiar am scris și eu un articol de curând pe această temă. Ar fi destul de interesant ca o răzvrătire din partea animalelor să ne facă să ne schimbăm, dar mă îndoiesc că s-ar putea întâmpla. Cel mai probabil oamenii vor continua să fie tot așa până ne vom trezi singuri pe o planetă pustie… E un adevăr trist. Recenzia e foarte bună, felicitări!

Like