Recenzie Stapanul Umbrelor de Cassandra Clare via Leda Edge

24278613._SY540_Ți-ai da sufletul-pereche în schimbul sufletului tău?

Emma Carstairs a aflat că dragostea pe care o împărtășește cu parabatai-ul ei, Julian Blackthorn, nu este numai interzisă, dar îi poate distruge pe amândoi. Știe că ar trebui să fugă cât mai departe de Julian. Dar cum poate face asta când familia Blackthorn este amenințată din toate părțile? Singura lor speranță este Cartea Neagră a Morții, un tom de magie având o putere cumplită. Toată lumea o vrea. Dar numai cei din familia Blackthorn o pot găsi.

Izbânda poate veni cu un preț pe care Julian și Emma nici nu și-l imaginează, unul ce va aduce cu sine o judecată a sângelui care ar putea avea repercusiuni pentru tot și toți cei pe care îi iubesc ei cel mai mult.

Cartile Cassandrei Clare nu ma dezamagesc niciodata si cu siguranta nici “Stapanul umbrelor nu m-a dezamagit. Nu cred ca este o noutate ca nu as putea trai fara vanatorii de umbre! Cassandra Clare a fost prima autoare care mi-a intrat pe sub piele, iar cartile ei mi-au schimbat viata.

Nu am cuvinte sa exprim cat de mult mi-a placut “Stapanul umbrelor”! Citind cartile autoarei in ultimii ani am observant cat de mult a evoluat ea, dar si personajele ei. Aceasta carte m-a facut sa simt toate emotiile posibile, de la fericire la tristete, de la iubire la ura, de la entuziasm la disperare. Imi este asa de greu sa imi exprim sentimente fata de aceasta carte si aceasta trilogie.

In primul rand, vreau sa o felicit pe Cassie pentru toata munca depusa. Se vede ca autoarea si-a pus sufletul atunci cand a scris aceasta carte. Actiunea este impecabila, totul planificat minutios, de la primul cuvand, pana la ultimul. De cand citesc despre universul vanatorilor de umbre ma astept ca anumite lucruri sa se repete si sa nu mai existe suspans sau lucruri noi de aflat, dar de fiecare data sunt lasata fara cuvinte. Nu cred ca am mai intalnit o lume fantasy asa de bine creata pana acum! Totul este creat caramida cu caramida, niciun loc nu este lasat liber, totul legandu-se de ceva. Istoria acestei lumi ma uimeste de fiecare data si raman surprinsa sa vad ca mereu mai este ceva de aflat.

In al doilea rand, nu am mai intalnit personaje asa de complexe pana acum. In ziua de azi caracterele personajelor se tot repeta prin carti, sau lipseste diversitatea, dar nu si in cartile Cassandrei. Paleta sa de personaje este atat de vasta si de complexa, cum nu am mai intalnit. In “Stapanul umbrelor” a fost foarte fericita sa reintalnesc personaje din seriile anterioare si sa vad cum au evoluat. Sa ii revad pe Jace, Clary, Tessa si Jem mi-a adus lacrimi in ochi, iar momentele in care era mentionat Will cu siguranta m-au facut sa suspin.

Poveste dintre Emma si Julian a luat o intorsatura destul de dureroasa si sunt foarte curioasa ce o sa se intample in ultimul volum.

23915777_1553012454781621_1802333664913232881_n

Sunt atatea lucruri de care as vrea sa va vorbesc despre aceasta carte, dar simt ca nu am cuvintele si nici timpul ca sa ma intelegeti. Sunt sigura ca este genul de carte care trebuie citita fara a stii mare lucru despre ea, asa ca stati departe de spoilere. Au loc atat de multe evenimente incat as prefera sa o cititi, fara sa luati in seama opinia altora. Nu vreau sa va spun mai mult de atat, just read for yourself.

“Stapanul umbrelor” este si la noi la editura Leda Edge si o puteti cumpara cu un CLICK AICI

One thought on “Recenzie Stapanul Umbrelor de Cassandra Clare via Leda Edge