Posted in Recenzie

Recenzie Un tron intunecat de Kendare Blake /Leda Edge

“Un tron intunecat”

img_5680

Sinopsis: “În lumea lor magică întunecată, Katharine, Arsinoe și Mirabella își continuă lupta. Pe viață și pe moarte. Katharine cea toxică, sora cea mai plăpândă, este acum mai puternică decât oricând. Naturalista Arsinoe, descoperind adevărul despre puterile ei, trebuie să-și dea seama cum să-și folosească talentul secret în propriul interes, fără să îl dezvăluie însă nimănui. Elementala Mirabella se confruntă cu atacuri pe care nu le poate împiedica și care îi pun în pericol pe cei din jurul ei. Mister, intrigi, comploturi, crime, răzbunări și trădări, totul este permis în lupta celor trei surori pentru coroană.”

Imagini pentru ONE DARK THRONE

Ca sa fiu sincera cu voi am ezitat destul de mult cu aceasta carte, in principal pentru ca primul volum mi-a displacut cu desavarsire. Nimic din acea carte nu s-a lipit de mine asa ca dupa ce am terminat-o am zis ca nu o sa ma sinchisesc sa citesc urmatorul volum. Nici eu nu stiu ce m-a facut pana la urma sa iau „Un tron intunecat”, dar nu regret nimic. Am inceput aceasta carte crezand ca o sa o urasc si ca o sa cred ca mi-am irosit timpul cintind-o, dar m-am inselat complet. Nu pot sa zic ca a fost extraordinara, dar asteparile mele foarte scazute au fost depasite.

Imagini pentru ONE DARK THRONE

Pentru inceput, scrisul autoarei nu mi s-a mai parut la fel de copilaresc, chiar pot sa spun ca m-a impresionat. Parerile mele despre personaje au luat o intorsatura drastica, avand in vedere ca eu tineam cu regina Katherine, iar acum Arsinoe mi se pare cea mai potrivita. Mi se pare ca personajele au avut o evolutie interesanta despre care as vrea sa discut. Kathrine a ajuns in cel mai interesant moment al vietii sale. Chiar daca aceasta a evoluat intr-un personaj negativ, intunecimea sa imi atrage foarte mult atentia si sunt foarte curioasa in ce punct o sa ajunga autoarea cu acest personaj. Mirabella a avut momentele sale in care s-a pierdut pe sine din cauza adevarului. Am o relatie love-hate cu ea nestiind care sunt intentiile ei, ea fiind o fire ceva mai impulsiva. Arsione, pe de alta parte este un personaj pe care il caut de ceva vreme. Aceasta nu merge dupa principiul aparentelor fizice si se face placuta prin caracterul ei si nu prin aspect. Relatie dintre ea si Billy mi se pare foarte draguta, chiar mai draguta decat cea dintre Jules si Joseph.

Imagini pentru ONE DARK THRONE

Actiunea cartii chiar m-a tinut in suspans, iar rasturnarile de situatii m-au lasat cu gura deschisa pentru cateva secunde. Cartea este relativ scurta si usor de citit si le-o recomand celor care nu au avut o parerea foarte buna de primul volum.

Cartea poate fi gasita la noi la editura Leda Edge.

Recenzie by Andreea M.

Author: