Recenzie sincera seria Fluturi

Seria Fluturi a primit o gramada de review-uri atat pozitive cat si negative. Am citit-o inainte sa aflu cat de controversata este si fara sa stiu vreo opinie precedenta, deoarece am gasit-o la reducere acum mult timp. Deci, opinia mea este destul de obiectiva si legata strict de modul in care am gasit eu cartea.

20106712_802224123288679_1028164784392903331_n

Cartea are multe puncte pozitive, mi-a placut destul de mult umorul si relatia dintre fetele din carte precum si de scanteia dintre Robert si Irina. Are si cateva elemente de “citabile” daca as putea sa le numesc asa care mi-au placut foarte mult, (scena cu prietena din strainatate legata de parfumul scump si cum isi dorea sa-l fi folosit in fiecare zi si cum viata ar trebui traita la maximum in fiecare clipa, precum si scena cu Nebun de alb de la final, nu stiu de ce dar mi-au placut mult versurile melodiei). Deasemenea, personajul lui Claudiu mi s-a parut super amuzant si ridicol, fapt ce a contribuit la umorul cartii.

Si acum la partea mai putin amuzanta.In primul rand, cartea trateaza anumite subiecte destul de usor si trece repede peste anumite scene de o intensitate puternica ce ar afecta destul de tare o persoana stabila mental (viol, pierderea sarcinii, relatie toxica precum si abuz) si acest lucru mi s-a parut ciudat la inceput dar deranjant dupa. O alta chestie ciudata a fost modul in care cartea incepe si apoi se continua. Fiti pe faza, deci, cartea incepe cu o scena in care personajul principal, Irina este cu doua prietene Simona si Timeea la Brasov iar Robert aduce un brad.Dupa aceea, Irina incepe sa povesteasca cum i-a intalnit pe Robert si Matei. Ati inteles? Bun. Apoi, nu se mai intoarce niciodata la scena aia. Niciodata. Scena aia nici macar nu mai e mentionata si din cate imi aduc aminte, Robert nu a mers niciodata la Brasov la ea iarna cu un brad in decursul a celor 3 carti. Am tot asteptat pana la sfarsitul cartilor sa vad daca se mai intoarce la scena aia si nu a facut-o.

pana_la_sfarsit_-_irina_binder_-fluturi_volumul_4-

Sincer, am fost surprinsa cand am vazut ca a aparut cartea a 4-a. Nu sunt sigura ca avea nevoie de o continuare si sunt foarte curioasa ce include aceasta continuare. Daca ati citit-o sau planuiti sa o cititi va rog sa ma informati si pe mine, chiar sunt curioasa sa stiu.

2 thoughts on “Recenzie sincera seria Fluturi

Add yours

1. Am citit și eu primele 2 volume acum ceva timp. La fel ca si tine, nu am citit păreri însă știam că este destul de populară. La sfarsitul celor două volume am rămas cu o părere ok, oarecum pozitivă, însă nu mi-am dorit să citesc și volumul 3. Povestea în sine mi s-a părut ridicolă, împăcări, despărțiri, trădări și multe scene de sex. Relațiile Irinei erau clar toxice, și nu încurajez exploatarea lor, în niciun caz. Însă pentru fetele +16 ani, care nu au citit așa mult la viața lor, ar fi o serie potrivită, are multe întorsături de situație, puncte culminante și momente romantice. Per total e o serie ok. Nu o serie bună, sau rea. Ok.

Liked by 2 people

2. Am citit primele 3 volune. Mi s-au parut ok, dar nu m-au impresionat. Nu mi-a placut relatia ei cu Matei. Nu prea am inteles de ce a preferat sa stea intr-o asemenea relatie.

Liked by 1 person