Recenzie Mai fierbinte ca focul de Jennifer L Armentrout la Editura Litera

Mai fierbinte ca focul

By Jennifer L. Armentrout

Jennifer L Armentrout da lovitura din nou. Femeia asta este o masina de scris, iar tot ceea ce scrie da dependenta prin lecturile sexy si bine create.Mai fierbinte ca focul nu face exceptie. Prima carte din seria The Dark Elements aduce acțiunea și romantismul la un alt nivel și vă asigur că vă v-a lăsa cu dorinta de a citi mai mult.

Lumea aici este una cu totul nouă. Avem gargui, ceea ce m-a facut putin reticenta când am auzit prima oară de această nouă serie, dar eventual a devenit elementul care m-a interesat. Am gasit atmosfera din Mai fierbinte ca focul destul de asemanatoare cu cea din Chicagoland Vampires de Chloe Neill, pentru ca in ambele povesti o noua specie supranaturala este dezvaluita lumii mundane. Layla, eroina noastră principală, este jumătate gargui – sau Warden, dacă vreți – și jumătate demon. Dar ideea este că garguii și demonii sunt dușmani de la începutul timpului și un hibrid ca Layla este considerat o anomalie care sfideaza legile. Nu se poate transforma ca un Warden normal și nu are puterile unui demon, dar poate să le copieze și să vadă aura oamenilor și cât de mult au păcătuit. Oh, și ea poate fura, de asemenea, sufletul cuiva prin sarut.

Layla m-a surprins foarte mult. Am admirat în mod constant atitudinea ei curajoasă și determinată, chiar dacă ea este destul de singură și agresată în toată cartea. Este o tipa dura, dar încă tânără și drăgălașă, nevinovată și dulce și adorabilă,iar asta ma făcut să o iubesc mai mult. Layla este îndrăgostită de cel mai bun prieten al ei, Zayne, care este un warden. Insa un demon, ale cărui intenții nu sunt cu adevărat demne de încredere, isi face aparitia și sfărâmă unele dintre ideile preconcepute ale Laylei, dandu-i lumea peste cap când ii dezvalui secrete de mult pastrate. Zayne este incredibil de drăguț și de protector cu Layla. Cred că Layla și Zayne ar face un cuplu perfect, dacă nu ar fi problema furtului de suflete. Este clar că îi pasă foarte mult ea și totuși, uneori este atât de încăpățânat și gata să o condamne pe Layla ca imi vine sa il scutur putin ca sa ii deschid ochii. Roth este, într-un cuvânt, incredibil. Dacă sunteți familiarizați cu lucrarile lui Armentrout, imaginea lui Roth este o combinație delicioasă între Seth din seria Half Blood și Daemon din cărțile Lux. Aruncați si niște zâmbete orbitoare, o personalitate fermecătoare și plină de iubire și un simț al umorului și ta-daaa! Te-ai ales cu un iubit perfect! * wink * Daca inca nu esti familiara cu operele minunate ale JLA, imagineaza-ti un tip de 18 ani fierbinte, cu abdomenul si bicepsi dupa care poti saliva.Adăuga faptul intrigant că este un demon tatuat care se comporta ca un bebe si care are un șarpe ca animal de companie și niște pisoi fatali dar pufoși și minunați. Apoi pune miscarile letale ale unui ucigas (literal și figurativ) în ecuație și personalitatea sa. Sună prea bine pentru a fi adevărat, nu? Dar crede-mă, este.

Sfârșitul mi-a frânt inima. Momentul culminant al întregului complot a fost livrat cu o lovitura puternica in sentimente, lasandu-ma în șoc și, de asemenea, neputincios de îndrăgostită de superbul, care este Roth. Ultimele câteva pagini au continuat să contureze un cliffhanger, dar sa pastreze încă o atmosferă tristă. Multumesc lui Dumnezeu ca Editura Litera a publicat ( si sper sa continue cu publicarea) volumul pentru că sigur nu am fost lasata cu ceva incheiat si am nevoie de urmatorul volum ca de aer! Dar inima mea mica are speranta ca va exista un final fericit pentru aceste personaje.

Eu si Jennifer L Armentrout la un book signing in Birmingham

Mai fierbinte ca focul lasa impresia că judecata este ușor de solicitat, că linia dintre bine și rău este foarte subțire și că încrederea poate fi ruptă foarte repede.

Mai fierbinte ca focul este un roman misterios, sexy si convingator. Cu același stil  care a câștigat găleți de fani, JLA a creat o lume originală cu creaturi noi și interesante și un triunghi amoros care te va face să te îndrăgostești de doi băieți uimitori. Este amuzant, plin de acțiune și plin de răsturnări și întoarceri. Nu pot recomanda suficient aceasta carte! Este una dintre cele mai bune lucrări ale sale de până acum, așa că du-te să o devorezi.

Publicata la Editura Litera careia ii multumesc pentru exemplarul oferit.